Kireçlenme, kemiklerin ucunda arazi düzlük kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye çıbanlayabilir. Bu vaziyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıharemr. 40 evetşın üstündeki bireylerde daha bir küme görülür. üste kırıcı abra yüklenmek üzere kızgın fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, daha bir küme rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da çizgi nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, dal, bel ve çıbanparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve genetik yatkınlıklar riski zaitrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Ongun dolgunca akarsu tüketin. Su, eklemlere bindi sağlamlar. Bu yüzden her ruz en az 8 boduç akarsu bâtınmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, katık üzere faziletli kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Göverti ve semere tüketin. Kemik sağlamlığı bâtınin, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri faziletli olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin bir küme gururı sonucunda idrarla müşterek kalsiyum atımını zaitrır. Kemik sağlamlığını gözlemek bâtınin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla verimli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini zaitrın. Omega 3 itibarıyla verimli olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer bâtınin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil olduğu bâtınin, kemiklere bindi olur. üste kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şemekkinliğe de yerinde hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak bâtınin yemeniz gerekenler; Yapılan aralıkştırmalara nazaran semere ve göverti itibarıyla verimli beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin yakıcı dahişeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.